Hoppa till innehåll

Recensera oss på Trustpilot

Vi vill gärna höra hur din upplevelse har varit

För oss på Barista och Espresso handlar kaffe om mer än bara produkter. Det handlar om passion, kvalitet och om att ge varje kund en riktigt bra upplevelse hela vägen, från första frågan till leverans och användning hemma.

Om du har handlat hos oss skulle vi bli väldigt glada om du vill dela med dig av din upplevelse.

Kände du att du fick bra hjälp av vår kundservice? Levde produkten upp till dina förväntningar? Var hela köpupplevelsen smidig och trygg? Din feedback betyder mycket för oss, eftersom den hjälper oss att förstå vad vi gör bra och vad vi kan bli ännu bättre på.

Vi vill särskilt gärna höra vad du tycker om:

  • vår kundservice och support
  • kvaliteten på produkten du fått
  • din upplevelse av att handla hos oss
  • hur vi kan förbättra oss ytterligare

Varje omdöme, oavsett om det är kort eller mer utförligt, hjälper oss att utvecklas. Det hjälper också andra kunder att känna sig tryggare i sina val när de handlar hos oss.

Tack för att du tar dig tid att lämna feedback. Vi läser den, uppskattar den och är verkligen tacksamma för att du hjälper oss att bli bättre.

Lämna ett omdöme

(klicka på länken nedan)

Back to top